Welkom op de website van de Buurtvereniging Lopikerkapel.

Op deze site kun je informatie vinden over de activiteiten van het buurthuis. Buurtvereniging Lopikerkapel is er voor alle inwoners van Lopikerkapel en omstreken. Wij organiseren verschillende activiteiten voor jong en oud. Ook zijn er diverse doelgroepen die actief gebruik maken van ons buurthuis.

Kijk hier voor het laatste nieuws!

Elke zaterdag is ons buurthuis geopend voor iedereen vanaf 16:00 uur. U kunt hier gezellig een kaartje leggen, poolen, darten of spelletjes doen. Uiteraard is het ook gezellig om nader kennis te maken met de dorpsgenoten met een drankje aan de bar. Tevens is de keuken dan ook open. Uit ons ruime assortiment kunt U genieten aan de bar of eventueel eten meenemen voor thuis.

Heb je ideeën voor activiteiten of vind je het leuk om je in te zetten voor het buurthuis? Neem dan contact met ons op of kom langs. Voor iedereen is er ruimte en wij als bestuur staan open voor jullie inbreng.