Locatie huren

Voor uw feestje, activiteiten of andere aangelegenheden kunt u het buurthuis geheel of gedeeltelijk huren van maandag tot en met zaterdag. Uit respect voor onze buurtbewoners zijn er op zondag geen activiteiten en verhuringen mogelijk.

Op zaterdag moet u er wel rekening mee houden dat het buurthuis geopend is voor iedereen. Wij zijn een buurtvereniging waarbij het buurthuis voor de sociale contacten geopend is op de zaterdagen van 16:00 tot 23:30 uur. Een gedeelte van het buurthuis huren is dan mogelijk, maar sluiten voor ons publiek doen wij niet op zaterdag.

Voor leden van de buurtvereniging worden geen kosten voor het verhuren van het buurthuis in rekening gebracht. Drank en frituurhapjes dienen van het buurthuis afgenomen te worden.  Uiteraard is het mogelijk om zelf koude hapjes, een buffet of BBQ et cetera te organiseren. Kosten voor personeel en een verplichte bijdrage in schoonmaakkosten worden achteraf in rekening gebracht. In principe is alles mogelijk en bespreekbaar. Wilt u vrijblijvend een prijsopgave of meer informatie? Mail  dan via deze link.

Ook hebben wij een mobiele tap/ bar die wij verhuren voor uw feestje of aangelegenheid thuis. Deze tap/ bar huurt u inclusief 20 liter fusten bier (aantal in overleg). U dient zelf voor vervoer zorg te dragen.