Huren?

Voor uw feestje, activiteiten of andere aangelegenheden kunt u het buurthuis geheel of gedeeltelijk huren op alle dagen van de week.

Op zaterdag moet u er wel rekening mee houden dat het buurthuis geopend is voor iedereen. Wij zijn een buurtvereniging waarbij het buurthuis voor de sociale contacten geopend is op de zaterdagen van 16:00 tot 23:30 uur. Een gedeelte van het buurthuis huren is dan mogelijk, maar sluiten voor ons publiek doen wij niet op zaterdag.

Bij het huren van het buurthuis zal er door ons altijd personeel voor de bar, keuken en bediening geregeld worden. Drank dient van het buurthuis afgenomen te worden. Verder is alles mogelijk en bespreekbaar. Wilt u vrijblijvend een prijsopgave of meer informatie? MailĀ  danĀ via deze link.

Ook hebben wij een mobiele tap/bar die wij verhuren voor uw feestje of aangelegenheid thuis. Deze tap/bar huurt u inclusief 20 liter fusten bier. U dient zelf voor vervoer zorg te dragen.