Lid worden

Wat leuk dat je lid wilt worden van onze vereniging! Hieronder staat beschreven wat het inhoud als je lid wordt en het inschrijfformulier. We hopen je te mogen verwelkomen als nieuw lid.

Het lidmaatschap wordt aangegaan voor onbepaalde tijd. Het lidmaatschapsjaar loopt van 1 januari tot en met 31 december. Opzegging kan ten alle tijden en zal met ingang van het nieuwe jaar ingaan. Er wordt geen restitutie verleend bij opzegging tijdens lopende het jaar. Opzegging kan door het versturen van een e-mail naar info@buurtvereniginglopikerkapel.nl. Geef daarin duidelijk aan wat je lidnummer is zodat we de uitschrijving goed kunnen registreren.

Ongeacht het moment van lid worden zijn de kosten voor contributie gedurende het jaar 2023:
– Alleenstaande € 12,50
– 2 of meer persoons huishoudens € 25,00

Per 2024 zal er een verhoging van de contributie zijn zoals vastgesteld tijdens de ALV d.d. 25-05-2023. De lidmaatschapskosten zullen als volgt wijzigen:
– Alleenstaande € 15,00
– 2 of meer persoons huishoudens € 30,00

Wanneer je onderstaand formulier invult, zal de secretaris van de vereniging een brief naar je toesturen met daarin de details hoe de contributie voldaan dient te worden.

Als je je als lid aanmeldt, ontvang je met regelmaat e-mails over wat er te doen en beleven is in het Buurthuis D’Ouwe School in Lopikerkapel en wat de vereniging organiseert. Heb je zelf het idee voor leuke aanvullingen hierin? Schroom dan niet om contact met ons op te nemen! Wij zijn altijd heel blij met nieuwe ideeën, extra handen en slimme mensen om met elkaar de vereniging levend te houden.

FORMULIER AANMELDEN ALS LID

Hierbij meld ik mij aan als lid van de Buurtvereniging Lopikerkapel. Door dit formulier in te vullen ga ik akkoord met de privacyverklaring van de Buurtvereniging Lopikerkapel. Mijn gegevens zullen alleen gebruikt worden ten behoeve van de ledenadministratie van de Buurtvereniging Lopikerkapel. De Buurtvereniging Lopikerkapel mag mijn gegevens gebruiken voor het toesturen van informatie over mijn lidmaatschap en activiteiten van de Buurtvereniging Lopikerkapel. Mijn gegevens zullen niet aan derden verstrekt worden.